2011年7月24日日曜日

Gezmataz



昨日の夜ジェノバイタリアにある『Gezmataz Jazz Festival』で僕ら『ブレーンキラー』が凄く良い演奏をしていました!お客さんが盛り上がってくれたしCDが売れ切れになりました。最高のイタリアの初公演でした!今日は飛行機でナポリに行って、始めてモッツレーラチーズを食べました。今までに食べたのは偽物だと分かりました!

We (Brainkiller) played an amazing show last night at Gezmataz Jazz Festival in Genoa, Italy. We had a very enthusiastic crowd and we sold out of CD’s. What a great way to kick things off in Italy. Today in Naples I had mozzarella cheese for the first time. What I've had up until now no longer qualifies.


0 件のコメント:

コメントを投稿