2012年2月26日日曜日

El Corazon

金曜日の夜に島裕介杉山未紗と千葉県にある『El Corazon』というイタリアレストランで凄く楽しいライブをやりました。ミュージシャンには(お金以外(笑)ライブの一番大切なことはお店からの親切な扱いや鑑賞力のある観客です。El Corazonのスタフ達の扱いは最高でした。食べきれないほど凄く美味しいイタリア料理を出してくれました。そしてお客さんが最初から最後までずっと真剣に聞いてくれました。完璧なライブでした!

Friday night I played a really fun gig with Yusuke Shima and Misa Sugiyama out in Chiba Prefecture at a really cool Italian restaurant called El Corazon. The 2 most important things to a fun gig(besides money) is getting good treatment from the staff and having an attentive appreciative audience. We had amazing service from the staff. They fed us more amazing food than we can handle. And we had a very attentive appreciative audience. A perfect gig!


The Band.

                                           食べてみたいでしょう?You want to try it don't you?


The band in action. 演奏中のバンドです。

0 件のコメント:

コメントを投稿