2012年11月23日金曜日

Making of Cinematic Piano Paradise 2 - Part 3 / Miyuki Hatakeyama

昨日は畠山美由紀の品川教会でのライブでした!ピアニストとして参加させて頂く事ができて、とても楽しかったです。実は、今週畠山さんとレコーディングをしました。彼女は僕の日本にいる大好きな歌手の中の一人で、僕の次のCDにゲストで1曲歌うことになりました。前のCDにもゲストで1曲『Smile』を歌って頂きました。今回畠山さんのためにBurt Bacharachの『Close to You』をアレンジしました。彼女の演奏は最高でした!この素晴らしい歌手とレコーディングが出来て本当に嬉しいです。

畠山さんのひとつ前のCD「わが美しき故郷よ」では、What a wonderful worldとOver the Rainbowで僕が参加しています。

This week I got to record with Miyuki Hatakeyama. She is one of my favorite singers in Japan and she is going to be a guest on my upcoming CD. She was a guest on my previous CD when she sang "Smile." This time I arranged the Burt Bacharach classic "Close to You" for her to sing and she really sounded great. I am very lucky to be able to work with such a great singer like her.

0 件のコメント:

コメントを投稿