2012年12月10日月曜日

Seijo Hall with Dennis Frehse

先週の土曜日の夜に成城学園前にある美しい成城ハールで『Dennis Frehse(ドラム)』と『Patrick Glynn(ベース)』とコンサートをやりました。コンサートの題名は『Europe meets America in Seijo』でした。デニスはドイツ人で、パットと僕はアメリカ人で、東京に会ってバンドを組みました。数ヶ月前に録音したデニスの新しいCDの発売記念ライブみたいな感じでした。デニスとパットが来年にリリースする僕の新しいCDにも参加してくれました。私たちと200人以上来てくれたお客さんの皆さんが楽しんでいたそうでした。本当に最高のコンサートでした!

This past Saturday evening I played at a beautiful hall in Tokyo with drummer Dennis Frehse and bassist Patrick Glynn. This title of the show was called "Europe meets America in Seijo" Dennis is from Germany and both Pat and I are from the states and we met here in Tokyo. This was more or less a CD release concert for Dennis's new CD which we recorded several months ago. Dennis and Pat also play on my new CD which will be out on January 30th, 2013. All of the 200 plus people who showed up seemed to really enjoy the show as did the 3 of us. It was a fantastic night!

私の生徒さんが花を与えてくれました。
I got some flowers from one of my students.

1 件のコメント:

  1. jazzのアドリブとは とても素晴らしいものと実感しました。個性がぶつかり合いながら尊重して自己の力をそれぞれ引き出し合う。これこそ音楽ですね。このような時代において人種を超えたアーティストの力で世界を良くして頂きたいし、音楽がもっと貢献できる事を。(^◇^)

    返信削除