2013年12月8日日曜日

Art Cafe CD Release Party

Last Friday was my cd release party at a very nice cafe in Tokyo called Art Cafe. It was a packed house and it was great to see some new faces as well as some regulars at the show. I played basically all the songs on my new cd "Cinematic Piano 3" plus a few standards like "Libertango and " New Cinema Paradise." Playing a 2 hour concert solo is a lot of fun but also a lot of work. I was a little flat in the middle of the first set but by the second set I was really in a groove and was playing the same songs I usually play but at a higher level than normal. That's the absolute best feeling as a performer. I think I could have gone another 2 hours the way the crowd was getting into it. Thank you everyone who came for a very special show!
先週の金曜日に恵比寿にある「Art Cafe and Friends」という素敵なカフェでCDの発売記念ライブをやりました!ほぼ満席で僕のライブによくきてくれる人と初めての人がたくさんいて嬉しかったです。新しいCDに入っている曲の全曲といつも弾く「New Cinema Paradise」や「Libertango」のスタンダードナンバーもやりました。ソロで弾く2時間コンサートはとても楽しいのですが、大変です。ファーストステージの真ん中に思ったよりうまく行かなかった曲があったのですが、セコンドステージから雰囲気にのって、いつもよりうまく演奏しました。演奏家として最高の気分でした。お客さんの反応などのおかげで後2時間引き続けられた感じがしました。ライブに来てくれるお客さんの皆さんに本当に感謝しています。




0 件のコメント:

コメントを投稿