2011年8月22日月曜日

Sumida Jazz Festival

Last night I played for the second year in a row at The Sumida Jazz Festival. I played with my trio, Yoshifumi Nihonmatsu (drums) and Haruhisa Takamichi, in the beautiful Triphony Hall. It was a really fun concert thanks to a very enthusiastic crowd and a beautiful sounding hall. Afterwards I got to sign quite a few CD's and talk to some of the audience. I really hope I can do it again next year. I am very grateful to everyone who came to my performance and also to Sumida Jazz Festival for inviting me to perform!

昨日の夜去年ンに続き二年目のすみだジャズフェスタバールに出演しました。僕のトリオ、二本松義史(ds)高道晴久(bs)と非常にきれいなトリフォニーホールで演奏しました。お客さんの熱い反応やホールの美しい響きのおがげとても楽しいコンサートでした。演奏が終わったらCD何枚サインして観客の数人と話しました。また来年出演出来れば良いですね。演奏に来てくれたお客さんやすみだジャズフェスタバールの方々にとても感謝しています!


0 件のコメント:

コメントを投稿