2011年9月30日金曜日

Yuichi Tanaka Tour Part 4

Part 4 Kyushu

九州でライブ2本をやりました。最初のライブは佐賀市でした。着いた時に主催者城島さんが凄く美味しい寿司屋に連れてきてくれました。こんな新鮮なイカを食べたことないです。言っていることが分かるようにこのビデオをチェックしてみて下さい。
翌日の夜に『Cinematic』というジャズクラブで演奏しました。近くにある大学からのジャズを勉強している大学生達の数人が来てくれました。翌日の夜に福岡に行きました。福岡に行くのは2回目でした。 ダウンタウンにある『New Combo Jazz Inn』というジャズクラブで演奏しました。『Along Together』のピアノソロのビデオをチェックしてみて下さい。

新しいビデオをチェックして下さい。
口ずさむ声がうるさくて、すいません。。。

We played 2 shows in Kyushu, which is a separate island south of the main island of Honshu. The first show was in a city called Saga. When we arrived Mr. Jojima, the coordinator, greeted us by taking us to an amazing sushi restaurant. The squid couldn’t have been any fresher. Watch this video to see what I mean.
The following evening we played at a jazz club called Cinematic. Quite a few jazz students at the nearby university came. The following evening we drove about 1 hour to the biggest city in Kyushu called Fukuoka. This was my 2nd time in Fukuoka and it is one of my favorite big cities anywhere. We played at a place in downtown called New Combo Jazz Inn. Check out this video of my piano solo on Alone Together. 

Check out this cool video.
Forgive my annoying moaning. 

佐賀市
City of Saga


Live at Cinema Theque


View of Honshu and Kyushu




0 件のコメント:

コメントを投稿