2011年10月14日金曜日

Owl




昨日の夜友達でありコラボレータでもある『島裕介』と凄く楽しいディオのライブをやりました。新橋にある『Owl』という大好きなレストランで演奏しました。お客さんは非常に熱くて、それぞれの曲が終わるたびに耳が痛いほど盛大な拍手をもらいました。新しいCD10枚を持って行けば十分だと思ったのですが、売れ切れになりました!最高のライブでした!水島武人が素敵な写真を撮ってくれました。
Last night I played a really fun duo gig with my friend and collaborator Yusuke Shima. We played at one of my favorite restaurants in Shinbashi called “Owl.” The crowd was extremely enthusiastic and after ever song we received applause so loud it almost hurt my ears. I thought bringing 10 copies of my new CD would be enough but I sold out! What a great show! Taketo Mizushima took these great pictures.

0 件のコメント:

コメントを投稿