2011年12月18日日曜日

Christmas in Saitama

今日の昼クリスマスコンサートのために埼玉県にある飯能という町に行ってきました。駅に着いた時駅ビル以外店等はあまりないということに気がつきました。僕のコンサートにお客さんが来るかなと思いました。とても驚いたことには、駅ビルの中にヤマハグランドピアノやクリスマス風に飾った素敵なステージのある場所がちゃんと用意されました。2ステージをやって、1ステージずつ80人ぐらいが入って、どちらも満席状態でした。どちらものステージが終わったら、お客さんがコンサートで買ってくれたCDや譜面にサインしてもらう為に、そして僕と拍手するために何十人が並んでくれました。
凄く良いコンサートでした!
また飯能に行くのを楽しみにしています!

This afternoon I went to a small city called Hanno in Saitama Prefecture to play a Christmas Concert. When I arrived at the station I was surprised that there wasn't much there other than the station building. I wondered if there would be many people at the concert. Well to my surprise, they set up a very nice space in the station building with a very nice Yamaha Grand Piano and a nicely decorated Christmas stage. I played 2 stages and both were packed with about 80 people per piece. After each show people lined up to shake my hand and have me sign a CD or sheet music that they bought at the show. 
What a great concert!!!





0 件のコメント:

コメントを投稿