2012年10月28日日曜日

Asagaya Jazz Festival

金曜日の夜に『阿佐ヶ谷ジャズストリート』で出演しました。このジャズフェスティバルでの初演奏で、凄く楽しいライブでした。素晴らしいバイオリニスト『Paul Lazar』と2人で演奏しました。『Libertango』をソロでよく弾くのですが、Paulとこの曲を演奏するのはいつもと全然違う経験でした。Paulが曲の最後にテンションをますます上げて、僕のいつもの弾き方と違うふうに弾かされました。こういう音楽的な瞬間は僕の生き甲斐です! I played this past Friday at the Asagaya Jazz Street Festival. This was my first time to perform at this festival and it was a lot of fun. I got to play with a fantastic violinist named Paul Lazar. I have gotten used to playing Libertango by myself but playing this song with Paul was a whole new Experience. He kept pushing the intensity at the end of this song which made me push myself to new places. These are the musical moments I live for.

0 件のコメント:

コメントを投稿