2013年3月2日土曜日

Concert in a Buddhist Temple in Nara

今日は奈良にある『光明寺』という小さいなお寺でリサイタルを行いました。お寺で演奏するのは初めてではないのですが、リーダーとしては初めてでした。90人ぐらいがお寺に入ってぎゅうぎゅう詰めでした。来てくれたお客さんが興奮してくれたので、とても演奏しやすかったです。お寺のコーラスの伴奏も少しやりました。子供の頃に教会でよくやっていたので、懐かしかったです。 レーベルメート『三浦明利』に誘われました。彼女の最新のCDのために1っ曲をアレンジして、今日は初めて生で『花束レクイエム』という曲を共演しました。彼女の声は非常にユニークです。是非聞いてみて下さい。

I played a very special concert this afternoon at a small Buddhist Temple in Nara called Komyoji. This was not my first time to play in a temple but it was my first time as a featured soloist. About 90 people packed in to this relatively small but quaint temple. The people were so excited to hear my music that it made it so much fun to perform. I also got to accompany the temple's choir which brought back memories of playing in church as a child for the choir. I was invited by a fellow label mate Akari Miura. I arranged one of her songs on her latest CD and we also got to perform that song today for the first time. She has a very unique voice and I recommend checking it out.

0 件のコメント:

コメントを投稿