2013年4月29日月曜日

Cafe Canon 3 Year Anniversary

I played yesterday for the 3rd anniversary of one my favorite little cafe's near where I live called Cafe Canon. I played their for the grand opening and for the 1st and 2nd anniversary parties. Last night I got to play with my friend and collaborator Yusuke Shima. He sounded great as always. We got a chance to try some of his new arrangements that we will be recording for his new CD next month. I will be back at Cafe Canon on Saturday, June 8th at 730pm so mark your calendar.

『Cafe Canon』という家の近くにある僕の大好きな小さいなカフェの3周年パーティーの為に昨日の夜に演奏しました。グランドオペンのパーティーや一周年と二周年のパーティーの為にも演奏しました。昨日は友達でありコーラボレータでもある『島裕介』と共演しました。彼はいつも通り素敵でした。島さんの新しいリーダーアルバムの為の新しいアレンジをたくさんやりました。来月一緒に山梨県でレーコディングをします。次のCafe Canonライブは6月8日(19時半スタート)です。遊びに来てね!!!




0 件のコメント:

コメントを投稿