2013年11月1日金曜日

Halloween live

今日は真部さんとハローウィンライブをやりました。真部さんはゾロというスーパーヒロキャラクターとして仮装してきて、僕がおたくの服で仮装してきました。仮装してきてくれたお客さんも8人ぐらいがいました。僕が作った冷蔵庫の吸血鬼というこわい曲を久しぶりにやりました。凄く楽しいライブになりました。絶対来年またやりますので、是非仮装してきて下さい。

I played a Halloween show tonight with Yu Manabe on violin. Yu dressed up as zorro even though he had know idea who zorro was. I dressed up as my alter ego character otaku. About 8 customers came dressed up in costume. I played one of my old originals called fridge vampire and it was the perfect theme song for the night. It was a really fun show. I am going to do it again next year so start thinking about whAt you're going to wear!


On my way to the show. 

0 件のコメント:

コメントを投稿