2014年5月4日日曜日

My First Concert in Korea


I played my first concert in Korea last night. It was definitely a very memorable show. I have always wanted to play my arrangements of movie music with the scenes from the movie being played in the background and I was finally able to do that last night. The crowd was really into the music and was very receptive to my humor and my very poor Korean skills. It was a lot of fun to talk and meet with people from the audience after the show. Everyone wanted to take a picture with me. I dedicated a traditional Korean song called "Ariran" to the victims of the ferry accident. 
It was a very memorable trip to Korea. I ate lots of spicy but tasty Korean food and made a bunch of new friends. Traveling can be tiring but getting a chance to be introduced to new culture and meet new interesting people makes it all worth while. I think I will be going back soon but I need to learn a few more Korean words. One guy even told me that my piano playing was great but I need to work on my Korean. I appreciate his honesty. 
昨日の夜に韓国ではじめてライブをやりました。とても印象的なコンサートでした!お客さんは興奮してくれて、僕の冗談に笑ってくれて、僕の下手くそ韓国語にも受けてくれました。ライブの後にお客さんと話したり、CDをサインしたり写真を撮ったりしていました。フェリーの事故で他界した人を捧げて「アリラン」という韓国の曲を弾きました。
色んな意味でとても印象的な旅でした!辛くて美味しい韓国料理をたくさん食べて、韓国人の友達をたくさん作りました。ツアーは大変なのですが、新しい文化が味わえて、たくさんの面白い人に会えてとてもラッキーだと思います。また韓国に行きたいのですが、行く前にもちょっと韓国語を勉強したいです。「ピアノは上手ですが、韓国語をもっと勉強しなさい」と男の人に言われました。正直に言ってくれて感謝していました。
This performance was part of the Jeonju International Film Festival
The amazing shot my brother Ben took blown up to a massive size.
Feeding frenzy after the show. Everyone was really nice! 
One of my new friends Hanz.
The local delicacy of Jeonju is called Kong Namul Kumpap. Bean sprout porridge. Sounds strange but was very delicious!
All the people that helped make the show a big success. I am very thankful to all of them!




0 件のコメント:

コメントを投稿