2015年3月23日月曜日

Futako-tamagawa Show

昨日二子玉川高島屋でコンサートをやりました。モールのライブはいつも楽しいのですが、昨日は最高でした。大勢の人がぎゅうぎゅうに集まって、すごく興奮してくれました。普段はモールでライブをやると、歩いている人が多くて、お客さんのエネルーゴをもらうのが難しいのですが、昨日のライブではお客さんが丁寧に聴いてくれて、コンサートホールでピアノを弾いていた感じがしました。来てくれた皆さんに本当にありがとうございました!
Yesterday I played a show inside a mall in Tokyo called Takashimaya. Mall shows tend to be fun but yesterday was crazy. The mall was packed with people waiting to hear me play and they were super-enthusiastic. Normally mall concerts can lack a focused energy because of all the people walking by but yesterday felt like I was playing in a concert hall because of the extremely attentive audience. Thank you so much to everyone who came and listened to me yesterday. It was really awesome to meet so many new faces as well as many familiar faces.



0 件のコメント:

コメントを投稿