2012年4月20日金曜日

Asagaya Renewal

今日は阿佐ヶ谷駅ビルのリニューアルエベントの為に演奏しました。新星堂とTully'sで同時に演奏しました。写真を見ると分かるかな?弾き始めた時からたくさんの人が集まってくれて、最後までお客さんが真剣に聞いてくれました。演奏が終わったらCDを何枚も売れて、CDをサインしたりお客さんと話したりしました。阿佐ヶ谷の最初の印象は凄く良かったです。10月の阿佐ヶ谷ジャズフェスティバルに出る可能性があります。
I played a really fun solo gig this afternoon in Asagaya for a renewal event of the station building. I played in Shinseido and Tully's Coffee at the same time. A fairly large crowd gathered around once I started playing and stayed until the end of my set. Afterwards I sold quite a few CD's and got to sign and talk to some of the audience. It was my first time in Asagaya but definitely not my last.


0 件のコメント:

コメントを投稿