2012年4月13日金曜日

Double J Project

今週樹里からんと2つの楽しいライブをやりました。1つ目はセンター南のカフェカノンにありました。昼と夜2ステージをやって、どちらも満席でした。二つ目のライブは新橋の大好きなレストラン『Owl』にありました。また満席でした!2回連続満席状態のライブをやりました!このままで続くと良いですね。。
友達『水島武人』が撮ってくれた写真をエンジョイして下さい。
This week I played two really fun shows with Julee Karan. The first one was in Center Minami at Cafe Canon. We did an afternoon show and an evening show and both were completely sold out! The second show was at my favorite restaurant in Shinbashi called Owl. Again we had a completely sold out show! 2 sold out shows in a row. I could get used to this.
Enjoy some pictures that my friend Taketo Mizushima took.










0 件のコメント:

コメントを投稿