2013年5月11日土曜日

Duo gig with Yusuke Shima

I played an early show this afternoon at one of my favorite jazz cafe in Kawasaki with Yusuke Shima on trumpet. We mostly played songs that we are going to be recording next week for Shima san's new cd. The show was great but I think the highlight of the night was when my 4 your old jazz student Hikaru and I jammed out on the blues. Everyone was clapping in time on 2 and 4 and got really into it. Thanks Hikaru for jamming!

今日は武蔵小杉にあるGIという僕の大好きなジャズ喫茶でトランペットの島祐介と早いライブをやりました。演奏は本当に楽しかったのですが、今日のハイライトは僕の生徒さん光くんと一緒にブルースをジャムした時でした。皆が興奮してくれたり良いタイミングで手拍子を出してくれたりしていました。ありがとう光くん!
連弾の写真を撮ってもらえば良かったです。

0 件のコメント:

コメントを投稿