2013年5月9日木曜日

Golden Week in Saga


This past Sunday I played an amazing show with Karen Aoki in the city of Saga in Kyushu. My flight was to Fukuoka so I was under the impression that we were playing there until I arrived at the Fukuoka airport the afternoon of the gig. Karen didn't really mention the details. Although it was her first time to play in Saga it was my 3rd time and I know quite a few people who live there. We played in an old English style building and many people commented that I look liked I belong there.
The show was really special. The atmosphere of the building and the energy from the audience inspired us to play our best. After the show we were treated to some local delicacies like beef tongue.

先週の日曜日に佐賀市で青木カレンと凄く楽しいライブをやりました。航空券は福岡までだったので、当日のお昼に福岡に到着するまで福岡でのライブだったと思い込んでいました。青木カレンにとって佐賀市で演奏するのは初めてだったが、僕の三回目だったので、知り合いが何人いました。とても古いイギリス的なビルで演奏して、僕の見かけはビルの雰囲気にぴったり合っていると何人に言われました。ビルの特別な雰囲気や観客の興奮から二人ともインスピレーションを受けて、最高の演奏でした。演奏が終わったら、牛タンなどの佐賀市の名物をご馳走してもらいました。


0 件のコメント:

コメントを投稿