2013年10月25日金曜日

Kawaguchi Lake

今週久しぶりに河口湖でバス釣りに行ってきました。小さい時から父と兄とよく釣りに行っていたのですが、日本に来てから釣りに行く機会が少なくなりました。天気は最悪だったのですが、久しぶりにバスを釣れて凄く楽しかったです!めちゃデカイのを釣りかけたけど。河口湖のバスプロ(柴田さん)に案内してもらって、凄く良いガイドでした。彼も僕についてブログを書いてくれました。良かったら読んで下さい
釣りの他にいやしの里ねんば、忍野村や西湖に行ってきました。富士山の近くずっと行ったけど、一瞬(10秒)ぐらいしか見えなかったです。それなのに最高の旅でした!

This week I went fishing for the first time in a while to Kawaguchi Lake. When I was little I used to go fishing all the time with my dad and my brother but since coming to Japan I haven't had many chances to go. The weather was terrible but it was so much fun to catch a bass after such a long time. I had a chance to catch a really big one but unfortunately it got away. I was guided by a bass pro named Mr. Shibata and he was awesome! He even wrote a blog about me on his blog. Check it out if you like.
In addition to the fishing trip I did some other sight seeing around Mt Fuji although because the weather was terrible the entire time I wasn't able to see Mt. Fuji except for a miraculous 10 seconds where the clouds moved just enough to see it. In spite of the bad weather it was a great trip!

Not the big one that got away but still fun to catch!

Iyashinosatonenba
いやしの里ねんば

忍野村
Oshinomura

0 件のコメント:

コメントを投稿