2012年1月28日土曜日

Omagatoki New Year's Party

日本に来てほぼ三年が立ちました。この三年間に色んなことが出来て日本に来て本当に良かっただなと思います。日本に来た直後新星堂の社長に会って、新星堂のレコードレベル『Omagatoki』との関係が始まりました。3年間以内CD4枚を出して、Omagatokiと新星堂が色んなチャンスを与えてくれました。本当に感謝しています!
今月荻窪で新年会がありました。僕が夜にライブがあったので、一時間しかいなかったのですが、レーベルメート『樹里からん』と1曲『Feel Like Making Love』を演奏しました。前共演したことあるも一人のレーベルメート『うめ吉』も1曲演奏しました。最後までいたかったのですが、今年の新年会に行けてよかったです。

It's coming up on 3 years since I made the move to Japan. In these 3 years I have had a chance to do many cool things and I'm really glad I decided to come. Right after I came to Japan I met the president of Shinseido and my relationship with Omagatoki began. In less than 3 years I have released 4 CD'S and Omagatoki has given me so many great opportunities of which I am very grateful.
This month in Tokyo Omagatoki had a New Year's Party. Since I had a gig that night I could only go for 1 hour but I got a chance to play 1 song with my label mate Julee Karan. Another label mate of mine whom I had previously performed with "Umekichi" also sang 1 number. I wish I could have stayed until the end but Im glad I was able to make it for a little bit.





1 件のコメント:

  1. ぴぐちゃん2012年2月1日 12:34

    あっという間の3年間とも言えるし、その間にした活動の内容は3年間をはるかに越えるものがあったことでしょう。これからもずーと応援しているよ。

    返信削除