2012年3月23日金曜日

Costume Party

メキシコにいる間に毎日ブログを書こうと思っていたのですが、忙しすぎて出来なくなってきました。これから出来る時にやります。3日前にメキシコシティーで凄く楽しいライブをやりました。バンドを含めてライブにいた人の皆さんが仮装を着てきました。プロの映画の監督も来て、ビデオをとってくれました。ビデオが出来たらアップします。この写真から僕は誰か分かる?

I was going to try and write a blog everyday while I was in Mexico but I have been too busy working on the new CD to keep it up. However we played a really amazing show in Mexico City where everyone including the band came dressed up in costumes. We had a professional film crew there shooting videos which I will update when they are finished. Can you recognize me in this picture?

0 件のコメント:

コメントを投稿