2012年3月16日金曜日

Mexico Day 1 The Arrival

22時間の空の旅が終わったら、ようやくメキシコシティーに到着しました。天気が最高です!長い寒い日本の冬の後に凄く気持ちです。バンドメートに会って、3時間のリハーサルをしました。去年のイタリアツアー以来初めてあいかわらず楽しいです。日本であまりないパパイヤやマンゴー等の熱帯フールツをたくさん食べました。日本の値段の十分の一ぐらいです。『Quesadilla』という代表的なメキシコ料理も食べました。良い最初の日でした!


After 2 flights and a layover totaling 22 hours I finally arrived in Mexico City. The weather here is absolutely perfect. So nice after a long cold winter in Japan. I met my band mates and we did a long rehearsal. First time to play with them since Italy last summer and it is a lot of fun. I pigged out on amazing tropical fruit like papayas and mangoes which I rarely get a chance to eat in Japan. I also had an amazing salad and some quesadillas. Good first day!




0 件のコメント:

コメントを投稿