2012年3月19日月曜日

Mexico Day 3 Tabasco

昨日『A Love Electric』とタバスコメキシコのジャズフェスティバルに出演しました。凄く楽しいライブでした。非常にきれいなハールがあって素晴らしいエンジニアさんもいて完璧な状況で演奏しました。今まで二度目に96鍵盤のBosendorferピアノを弾きました。他の1度はメキシコシティーでした。余分の8鍵盤のあるピアノが弾けて凄く楽しかったのですが、時々中央ドの鍵盤の位置が分からなくなったのです。1000人ぐらいがいて、とても興奮してくれました。印象的な演奏でした!


Last night's show with "A Love Electric" was amazing. We played at a really beautiful hall with a great sound engineer and staff. For the second time in my life I got to play a 96 key Bosendorfer piano. The only other time was in Mexico City. I feel like a kid in a candy store having an extra 8 keys but sometimes I can't tell where middle C is. We played for about 1000 people and they were so into the music. It was a very memorable gig!


                                                                        A Love Electirc
                                                                     The more keys the better!
                                                                           Great crowd




1 件のコメント:

  1. ぴぐちゃん2012年3月19日 18:06

    楽しんでいる様子が伝わってきた!メキシコが近くになってきた。またの報告を待っている。

    返信削除