2012年8月18日土曜日

Piano X 2

日本に来て初めて昨日の夜ディオピアノコンサートをやりました。いうまでもなくのですが、ピアニストに会う機会があまりないので、ピアニスト同士で共演したり色々話したリすることが出来て本当に楽しかったです。他のピアニストの名は『森丘ヒロキ』でした。素晴らしいピアニストでした。お互いのエネルギをもらって良い演奏が出来て、お客さんも興奮してくれました。日本に来る前にアリゾナの友達であり、ジャズピアニストでもある『Andy Margolis』と数回ディオをのコンサートをやりました。そのコンサートはどんなに楽しかったか昨日の夜に思い出しました。

For the first time since coming to Japan I got the chance to play a duo piano gig. For obvious reasons I have met very few pianists since coming to Japan so it was nice to play and hang out with a fellow jazz pianist. His name was Hiroki Morioka and he sounded fantastic! We had a lot fun feeding off each other and the crowd also seemed to be really into it. Before moving to Japan I had the chance to do several duo piano shows with a friend of mine from Phoenix, Andy Margolis. This show last night made me remember how much fun those shows we did were. 

From the show last night!
Duo piano show from 2006.


0 件のコメント:

コメントを投稿