2012年8月11日土曜日

Tohoku Tour Day 1 with Miyuki Hatakeyama

東北に来るのは初めてです。素晴らしい歌手『畠山美由紀』のサポートで来ています。岩手県にたどり着いた直後ばからしい写真を撮っていました。演奏する場所に着いたら大歓迎をもらいました。皆さんがうちらのライブを楽しみにしていました。ライブはとてもうまく行きました。完璧なコンサート『Steinway』グランドピアノを弾きました。最高でした!お客さんが興奮してくれて、ライブが終わったら30分ぐらい3人でCDをサインしていました。今日は昼のライブと夜のライブがあります。

This is my first time to go to the north east part of Japan. I am playing piano for a really great singer named Miyuki Hatakeyama. First thing we did when we arrive was to take some really goofy pictures. The show we played last night went really well. I played on an immaculately kept 9 foot steinway. The crowd was really into the music and we signed CD's for about 30 minutes after the show. Today we have an afternoon show and an evening show.

Hard work.

大歓迎





0 件のコメント:

コメントを投稿