2012年8月19日日曜日

Sumida Jazz Festival

昨日の昼に3年連続『Sumida Jazz Festival』に出演しました。2時に『高澤綾』クインテットと共演して、4時からピアノソロで演奏しました。錦糸町の付近ではたくさんのジャズミュージシャンが演奏していました。僕の演奏の両方は東武ホテルレバントに行われました。また来年4年目に同じフェスティバルに出演出来れば嬉しいなと思います。

I played yesterday afternoon for the 3rd straight year at Sumida Jazz Festival. At 2 o clock I played with Aya Takazawa's Quintet and at 4pm I did my own solo show. There are dozens of venues that have jazz all around Kinshicho Station in Tokyo. Both of my shows happened to be at the same venue in a nice hotel lobby. I hope next year to make it 4 years in a row at the same festival.


With Aya Takazawa


Playing solo



Lighting fireworks after the show

0 件のコメント:

コメントを投稿