2012年8月9日木曜日

The Early Bird Cafe With Yu Manabe

一緒に演奏するのは2回目だったのに、僕を含めて次回のライブを楽しみにしている人は結構いそうです。真部裕とディオで演奏するのは楽しくて、彼のエネルギにいつもと違うふうに演奏させられます。50人の満席状態で長い1ステージをやりました。真部さんと僕のファンがいて、僕の生徒さんも数人いました。凄く楽しい日曜日の昼のライブで、皆さんが本当に楽しんでいたみたいです。次のライブを計画中なので、お楽しみにして下さい。

This was only our second time playing together but it seems we have a lot of people who can't wait for the next time including myself. Playing duo with Yu Manabe is so much fun and his energy makes me play in a different way. We played 1 long set to a packed house of about 50 people. It was a nice mix of Yu's and my fans as well as quite of few of my students. It was a really great Sunday afternoon concert and everyone seemed to have a great time. I am working right now to book the next show with Yu so stay tuned. 





0 件のコメント:

コメントを投稿