2012年7月17日火曜日

Day 6 Fukuoka and Nagasaki

今日はまたライブを二本やりました。昼に福岡のキャナルシティでピアノを弾きました。ずっと雨が降っていて、ピアノを弾きはめた直後雨が上がって、弾き終わった直後また雨がザーザー降っていました。晴れ男といわれました。夜に長崎で『Kitty House』という素敵なカフェでライブをやりました。30人ぐらいが来て、ずっと真剣に聞いてくれました。ショパン好きの人はたくさんいたので、ショパンのCDからたくさんの曲を弾きました。カフェでビリヤードテーブルがあったから、ライブが終わったらちょっとビリヤードをやりました。ちなみに勝ちました!ツアーの前半は忙しかったのですが、凄く楽しかったです。後半もこんなに楽しかったら良いね!

I had another very busy double header. This afternoon I played a show at a really crazy mall in Fukuoka called Canal City. It was raining all morning but right when I started playing it stopped and as soon as I finished it started pouring again. They called me "Hare Otoko" which means "The sun man."
At night I played a show at a really charming cafe in Nagasaki called Kitty House. There were about 30 people at the show and they listened so intensely to the entire 2 hour show. There were a lot of Chopin fans so I played a lot of songs off the Chopin CD. There was a pool table at the cafe so I couldn't resist playing a game after the show. I won by the way! First half of the tour was very busy but a lot of fun. I hope the second half is just as good.




View from Canal City.


Tough work.




Kitty House

I was on fire!

The owners of Kitty House.

0 件のコメント:

コメントを投稿