2012年7月18日水曜日

Day 7 Kokura

昨日の昼に小倉駅で新星堂の主催したライブをやりました。駅はそんなに込んでいなかったのですが、ピアノを弾いた時にたくさんの人が集まってくれました。夜に『Studio 106』というジャズクラブでライブをやりました。僕と『百色眼鏡』という地元のカルテットのダブルフィーチャでした。最初に『百色眼鏡』が演奏して、その後僕が演奏して、最後に一緒にセッションをしました。とても素敵なバンドでした。お客さんも本当に興奮してくれて、凄く楽しいライブでした。今日から岩国に向かいます!

Last night I played in the afternoon at Kokura Station. Shinseido sponsored the event and although it wasn't very crowded at the station a nice group of people stopped and listened to my performance. In the evening I played at a venue called Studio 106. It was a split bill with a local quartet called Hyaku Iro Megane which means 100 colored glasses. We each played a full set of music and at the end we had a little jam session. They sounded really good and the crowd was also really into it. Today it's off to Iwakuni!

小倉駅でのライブ

興奮してくれた女性のお客さん

百色眼鏡

The band and I

The owner and the owner's son
It was a really nice place to play!

0 件のコメント:

コメントを投稿