2012年7月25日水曜日

FM Salus

今日は僕が住んでいる駅のラジオ局『FM サルース』に出ました。親切なホスト『山中直子』と僕のピアノの教室についてや来月のたまプラーザライブについて15分ぐらい話していました。日本で初めてラジオに出た時は超緊張していたのですが、だいぶ慣れてきました。まだライブの為に予約をしていないなら、空いている席が少し残っています。是非遊びに来て下さい。
こちらでクリックして下さい。

I was on the radio today in my home town of Tama Plaza! I got to talk about my piano lesson studio as well as my upcoming gig at The Early Bird Cafe with Yu Manabe with the very charming host Naoko Yamanaka. The first time I was on Japanese radio I was so nervous but I've gotten quite used to it by now. If you haven't made reservations for the show there are still a few seats left.
Click here for more info.



0 件のコメント:

コメントを投稿