2012年7月22日日曜日

Tour Day 8-11

Day 8 Iwakuni 岩国
このツアーの中のお客さんが一番少なかったライブだったのですが、来てくれたお客さんは楽しんでいたそうだったので、楽しいライブになりました。この店は昼に美容院なのですが、夜からジャズクラブに変身します。
This gig had the worst turnout of any gig on my tour but the few customers who came seemed to have a really good time so it turned out to be a fun gig anyway. This place is a beauty salon in the day but at night it transforms into a Jazz club.




Day 9 Osakikamijima 大崎上島
広島県にある小さいな島でトリオのライブをやりました。お客さんの反応は最高でした。引っ越したくなるほどきれいな島でした。
I played a trio gig on a small island in Hiroshima Prefecture. The response from the crowd was amazing. I think someday I want to move to this island!

What a beautiful island!

Standing ovation

お客さんが興奮してくれました。


Day 10 Okayama 岡山
岡山市にある『Soho』という格好よいジャズクラブでソロやセッションライブをやりました。ファーストステージはソロだったのですが、セコンドステージに岡山に住んでいるミュージシャンとセッションをしました。トランペット2人、ベーシストやドラマがいました。凄く楽しかったです。
I played at a really cool club in Okayama called Soho. I did one set solo and 1 set with local musicians. There was a bassist, a drummer and 2 trumpet players during the session. The crowd seemed to really be into it and I had a great time.


Warehouse converted into a jazz club.

Jamming with the local musicians!

Day 11 Tottori 鳥取
最後のライブは鳥取にある『すし銀』という有名な寿司屋/ジャズクラブでライブをやりました。ここで演奏するのは4回目でしたが、ソロライブをやるのは初めてでした。以前Tokuと田中裕一とライブをしました。お客さんはいつも興奮してくれて、ライブが終わったらいっぱいごちそうしてもらいました。
The last gig on the tour I played at a famous Sushi bar/Jazz club called Sushi Gin. It was my fourth time playing there but my first time playing solo. In the past I had played there with Toku and Yuichi Tanaka. As usual, the crowd was very energetic and after the show I was treated to a sushi feast. 

The famous Sushi Gin.

2階から

Sushi feast!

鳥取に行くのは5回目だったのですが、砂丘に行くのは初めてでした。

Before coming home I went to a famous sand dune in Tottori. This place is the least Japanese looking place I have ever been to. It looks more like Saudi Arabia. 

はじめてのソロツアーが終わりました!
My first solo tour is finished!

0 件のコメント:

コメントを投稿